.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه آفتاب یزد شنبه


ساخت مسنجر جديد در حوزه علميه قم
پيام رسان‌‌ <‌‌‌‌>etaha ‌به منظور فراهم آوردن زمينه‌اي مناسب براي ارتباط كاربران در فضاي مجازي ‌اينترنت، به صورت ارسال متني، صــوتـي و تـصـويـري تـوليـد شـده اسـت. ‌سيـد مجتبـي حسينـيمدير مسئول موسسه فرهنگي و اطلاع رساني طلوع طاها، در ‌گفتگو با رسا با بيان اين مطلب در ادامه افزود: مهم ترين كاربرد و استفاده آن ارتباط يك به يك با اساتيد و نخبگان، پاسخ گويي ‌مراكز فرهنگي‌،‌ بـرگــزاري كنفـرانـس و سمينـار و آمـوزش از راه دور و از طريـق اينترنت است. ‌‌ حسيني اظهار داشت: از ويژگي هاي مهم نرم افزار سالن هاي ويدئو كنفرانس، صفحه ‌انجمن جهت درج مقالات و اخبار و انتخاب پايگاه هاي برگزيده در نرم افزار است.
هشدار پسر بن لادن به اوباما ‌ ‌
‌ ‌ايسنا نوشت: عمر بن لادن اظهار داشت كه بن‌لادن در هدفش مبني بر به ذلت كشاندن آمريكا موفق عمل كرد و به ‌اين هدف دست يافت. ‌عمر بن اسامه بن لادن پسر بن لادن،نسبت به اين كه ممكن است كشته شدن بن لادن موجب ‌حملات بسيار بدتر از حملات كنوني شود، هشدار داد. وي اظهار داشت: باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا، با افزايش نيروهاي آمريكايي در افغانستان دچار ‌اشتباه شد. ‌‌ ‌پسر بن لادن اظهار داشت: افزايش نيروهاي آمريكايي در افغانستان به منزله بدتر شدن اوضاع در ‌افغانستان است. اگر من به جاي اوباما بودم، همان حفظ آرامش را دنبال مي‌كردم. هرگز اوباما ‌نمي‌تواند در افغانستان پيروز شود و اين مسئله به خاطر تلاش‌هاي پدر من نيست، بلكه به خاطر ‌پايداري ملت افغانستان است.
مناظره يا نشست دوستانه درون گروهي!‌
عصرايران نوشت: پس از آن كه برخي محافل و چهره هاي سياسي از حضور اصلاح طلبان در برنامه تلويزيوني <رو به فردا> انتقاد كردند و خواستار برچيده شدن بساط مناظره هاي تلويزيوني شدند، <رو به فردا> با ‌تغيير رويكردي كه البته قابل انتظار هم بود، بـا دعـوت از چهـره هاي همسوي اصولگرا برنـامـه جديد خود را ‌پي گرفت و موضوع بحث را نيز سوژه اي قرار داد كه هر دو طرف درباره آن اتفاق نظر داشتند.‌در اين به اصطلاح مناظره، طرفين بارها در تاييد سخنان همديگر سخن گفتند و از يكديگر تشكرها كردند، ‌به گونه اي كه به عنوان مثال وقتي بحث به گزارش كميته ويژه مجلـس دربـاره كهـريـزك رسيـد و حسينيـان ‌در اين بـاره سخن گفت، مجري با جملاتي مانند <آقاي بروجردي در مقابل حرف‌هاي آقاي حسينيان از ‌خود دفاع كنيد> براي <مناظره نمايي> برنامه تلاش كرد اما چون اساساً نقدي از سوي حسينيان متوجه ‌بروجردي نشده بود، دفاعي هم در كار نبود و اتفاقاً حسينيان تاكيد داشت كه اظهاراتش اصلاً متوجه ‌بروجردي نبوده و اتفاقا از نقش او در كميته ويژه قدرداني هم مي كنـد. ‌فارغ از اين كه سخناني كه در اين برنامه مطرح شد، مقرون بـه واقع بودند يا خير. از لحاظ شكلي بـايد ‌گفـت كـه آنچه در برنـامه رو بـه فرداي پنج شنبه شب گذشت، نه يك مناظره، كه يك نشست دوستانه ‌درون گروهي بود كه بر روي آنتن رفت تا اين تلقي به طور جدي شكل بگيرد كه <رو به فردا>ي مناظره ‌محور، <جوانمرگ> و تبديل به ميزگردي شد كه هزاران بار نظير آن بر روي آنتن رفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.326 seconds.